Hvorfor artikel Marketing er Hot

Er artikel marketing bare en anden annonce dille? Hvorfor er online såvel som offline virksomhedsejere farende for at deltage i denne nyeste form for markedsføring og hvad adskiller det fra de andre mere konventionelle former for markedsføring?

Artikel marketing er uden tvivl rød varmt lige nu! Så hvad er det der gør det varmt?

For en ting, når gjort godt producerer artikel marketing fremragende resultater; Det kan også, på en brøkdel af omkostningerne ved andre konventionelle betyder af reklame og markedsføring. Det er ikke underligt så at alle, der er forbundet med internet marketing ønsker at hoppe ind på artiklen markedsføring vognen.

Uskadelige, som det kan synes; artikel marketing har overskygget den glitz og glamour alle andre demonstrative former for reklame og vendt den konventionelle verden af markedsføring på dens hoved. Med artiklen markedsføring er der ingen store million-dollar marketing kampagner drives af snesevis af personale. Artikel marketing indebærer blot en person – du; og det koster ikke noget overhovedet.

Artikel marketing skaber den ideelle reklame motor for internet-virksomheder. Dette er hvad webmastere håber at opnå ved at bruge artiklen markedsføring som en væsentlig del af deres salgsfremmende indsats:

* Artikel markedsføring gennem offentliggørelse i ezines giver marketingfolk hidtil uset eksponering for millioner af læsere over hele verden i bare et skud.

* Artikel markedsføring gennem offentliggørelse i ezines også forsikrer Klik-through trafik til marketingmedarbejders websted samt nye salg fra klik-selv trafik.

* Artikel markedsføring gennem offentliggørelse på ikke-ezine hjemmesider giver marketingfolk værdifulde envejs, indgående links til deres primære hjemmesider, som igen øger værdien link popularitet af søgemaskinerne

* Artikel markedsføring gennem offentliggørelse på ikke-ezine websteder tiltrækker trafik fra disse websteder, hvor artiklen er indsendt og garanterer nye salg fra click-through trafik.

Grunden til artiklen markedsføring er så effektiv er artikler indholdsrige og dette indhold giver værdifulde oplysninger til deres læsere. Dette er i modsætning til konventionelle reklamer, hvor reklamer og salgsfremmende artikler er kun beskrivende og ikke informativ. Traditionelle reklamer tilbudt nogen reel værdi til nogen andre forventer annoncøren; mens artikler giver reel værdi til læseren.

New age kunden ønsker ikke en simpel beskrivelse af det produkt, der er ved at blive markedsført. I stedet, han ønsker at kende indvendigt historie. Han ønsker at vide, hvorfor han skal købe produktet og hvordan det vil hjælpe med at løse hans problem.

Artiklen markedsføring salgsfremmende betydning ligger i værdifulde artikler medfødte evne til at generere målrette trafik til dit website, dermed øge omsætningen voldsomt.

Effektiv artikler fremmer ikke direkte deres produkter. Faktisk fraråde de fleste webmastere og udgivere brugen af salgsfremmende materialer i brødteksten i en artikel, der er bogført på deres websted. Alle salgsfremmende materialer er generelt overladt i “Om forfatteren” eller den ressource boksen. Herunder enhver form for selv – salgsfremmende materialer i kroppen af din artikel vil kun sikre det udelukkelse fra mere end 50% af potentielle forlag.

Hvordan man skriver en artikel, der sizzles

Her er hvordan man skriver en sydende hot artikel, der udnytter den artikel marketing boom:

* Fange læserens opmærksomhed med titlen, selv-første indtryk sag. Lokke din reader med en opsigtsvækkende overskrift og lokke ham til at læse mere. Hvis din titel ikke får opmærksomheden af læseren, kan du være sikker på, at din artikel vil sygne hen, ulæste.

* Kend dit publikum mål publikum er forskellig for forskellige produkter. Potentielle kunder for cool ringetoner er radikalt forskellige fra Gæster der er på udkig efter rynke creme. Bestem din målgruppe og skrive en artikel fra perspektivet af denne målgruppe.

* Hook dit publikum nu hvor du har fået opmærksomheden af dine mål læser, deres vigtigste mål bør være at forsøge at få ham at læse mere. Den første linje i din artikel kan enten gøre eller bryde din artikel marketing indsats. Hook din reader med en morsom anekdote, en interessant forfatterlinjen eller en tanke at tænke over. Opbevar ikke din bedste til sidst; Du kan være sikker på, at ingen igangværende til at vade gennem stk. af verdslige vrøvl i håb om at finde noget interessant.

* Fremhæve fordelene ved dit produkt-meget kort, men meget fremtrædende, beskrive fordelene ved dit produkt eller din service. Gøre din læser føle, at det er noget han ikke kan uden leve, selvom han ikke har indset det endnu.

* Holde din artikel fokuseret når du skriver en artikel, holde fokus på hvad du håber at opnå med din artikel. Er din artikel betød at tiltrække potentielle kunder, for at forbedre din link popularitet eller er det meningen, at afklare et kontroversielt emne?

* Personliggøre din artikel taler direkte til læseren; person til person. Bruge en masse af ‘mig’ og ‘du’ i din artikel i stedet for han, hun og de. Nå ud til din læser med varme og empati; få ham til at føles som du er de til at hjælpe ham ikke bare sælge til ham.

* Holde din artikel politisk korrekte undgå at blive skadet eller påståelig om noget eller nogen. Du forsøger at fremme dit produkt; ikke forsøger at køre nogen. Negativ omtale vil tjene dig bare at negativ opmærksomhed. Det vil ikke hjælpe dig clinch et salg.

* Holde dine sætninger korte og enkle-Internet læsere har korte opmærksomhed spænder. Langtrukken artikler, der går ingen steder er bundet til at få dem kede og rastløs. Artikler at formidler dit budskab i korte præcise sætninger har en højere succesrate end artikler, der bruger lange-indviklede sætninger.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *